Reklamační řád – GravLnka

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád byl vypracován v souladu s platnými právními předpisy ČR, zejména občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele. Upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamace).

2. Záruční doba

  • Na veškeré zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců, není-li uvedeno jinak.

  • Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

3. Odpovědnost za vady

  • Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady a odpovídá sjednanému popisu.

  • Kupující je povinen zboží zkontrolovat bez zbytečného odkladu po převzetí.

  • V případě zjištění vady je kupující povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit prodávajícímu.

4. Uplatnění reklamace

Reklamaci může zákazník uplatnit následujícími způsoby:

  • E-mailem na adresu: info@gravlnka.cz

  • Zprávou přes Facebook nebo Instagram

  • Osobně po předchozí domluvě

Při uplatnění reklamace prosím uveď:

  • Číslo objednávky nebo doklad o nákupu

  • Popis závady

  • Fotodokumentaci (pokud je to možné)

  • Preferovaný způsob vyřízení (oprava, výměna, sleva, odstoupení od smlouvy)

5. Způsoby vyřízení reklamace

  • Po přijetí reklamace a posouzení vady prodávající do 3 pracovních dnů potvrdí přijetí a navrhne způsob vyřízení.

  • Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění.

  • V případě oprávněné reklamace má zákazník nárok na:

    • opravu výrobku,

    • výměnu za nový kus (pokud oprava není možná),

    • přiměřenou slevu,

    • vrácení peněz při odstoupení od smlouvy.

6. Výjimky z odpovědnosti

Reklamace se nevztahuje na:

  • Vady vzniklé nesprávným používáním nebo mechanickým poškozením

  • Opotřebení způsobené běžným používáním

  • Vady vzniklé neodborným zásahem nebo úpravou zákazníkem

  • Vady způsobené nesprávným skladováním (např. vlhkost, přímé slunce apod.)

7. Zboží vyrobené na zakázku

  • U zakázkového zboží (gravírování na míru) se reklamace vztahuje pouze na vady samotného zpracování (např. špatné provedení, poškození).

  • Nelze reklamovat obsah, který byl schválen zákazníkem (např. chybně zaslaný text, nevhodná kvalita fotografie apod.).

8. Závěrečná ustanovení

  • Tento reklamační řád je platný od [doplň datum] a je k dispozici na stránkách e-shopu.

  • Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se s reklamačním řádem seznámil.

Nákupní košík